تحولات لبنان و فلسطین

همدان-رئیس کمیسیون حقوقی و شکایات مردمی شورای اسلامی شهر همدان با توجه به اینکه شهردار باید در قبال عملکرد مدیران خود پاسخگو ‌باشد، گفت: با توجه به اینکه متأسفانه شهردار همدان به شایسته‌سالاری اعتقادی ندارد؛ در این بین به ارتقای وضعیت مدیر ناکارآمد هم اقدام کرده است.

شهردار به شایسته‌سالاری اعتقادی ندارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین  مریم روانبخش صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهردار همدان باید به منظور عملکرد ضعیف مدیریت سابق منطقه یک شهرداری، پاسخگوی شورای شهر همدان و مردم باشد.

وی اظهار کرد: بالا بودن حجم ‌شکایات و مراجعات مردمی از عملکرد مدیریت سابق شهرداری منطقه یک به کمیسیون حقوقی شورای شهر همدان، نشان از نارضایتی عمومی از این منطقه‌ را دارد.

روانبخش یادآور شد: حوزه مدیریت شهری در منطقه یک، وضعیت مناسبی ندارد و در رکود کامل به سر می‌برد که هر شخصی پا در این منطقه می‌گذارد، متوجه وضعیت نابسامان، نامطلوب و بی‌برنامگی مدیریت آن می‌شود.

رئیس کمیسیون حقوقی و شکایات مردمی شورا با تأکید بر اینکه پاسخگویی به انتظارات و جلب اعتماد عمومی مردم مهم‌ترین رسالت مدیریت شهری محسوب میشود، گفت: شورا و شهرداری همدان باید با ایجاد تحول در ساختار مدیریت شهری و بهبود عملکرد خود، خواسته‌های مردمی را محقق سازند.

روانبخش افزود: مدیریت شهری باید بیش از هرچیز به بازگرداندن اعتماد مردم به نهاد شهرداری و تلاش برای جلب مشارکت و همراهی آنها برای حل مسائل پیش رو، ‌تمرکز داشته باشد و از سوی دیگر حقوق شهروندی در نظام اداری را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه ضعف مدیریتی در اداره شهر و دلسوز نبودن برخی مدیران به عنوان یک چالش اساسی، دغدغه مردم است؛ عنوان کرد: مدیران باید به فکر رفع دغدغه مردم باشند، نه اینکه دغدغه خود را برطرف کنند.

رئیس کمیسیون حقوقی و شکایات مردمی شورای شهر همدان یادآور شد: مدیریت ضعیف در امور شهری بیشتر از مباحث دیگر، چالش اقتصادی و اجتماعی به وجود می آورد.

روانبخش با بیان اینکه باید شرایط را به روش عاقلانه‌ای مدیریت کرد، گفت: در این بین انتخاب مناسب شهرداران مناطق برای مدیریت بهتر شهر همدان ضرورت دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.