به گزارش خبرنگار قدس آنلاین مریم روانبخش صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهردار همدان باید به منظور عملکرد ضعیف مدیریت سابق منطقه یک شهرداری، پاسخگوی شورای شهر همدان و مردم باشد.
وی اظهار کرد: بالا بودن حجم شکایات و مراجعات مردمی از عملکرد مدیریت سابق شهرداری منطقه یک به کمیسیون حقوقی شورای شهر همدان، نشان از نارضایتی عمومی از این منطقه را دارد.
روانبخش یادآور شد: حوزه مدیریت شهری در منطقه یک، وضعیت مناسبی ندارد و در رکود کامل به سر میبرد که هر شخصی پا در این منطقه میگذارد، متوجه وضعیت نابسامان، نامطلوب و بیبرنامگی مدیریت آن میشود.
رئیس کمیسیون حقوقی و شکایات مردمی شورا با تأکید بر اینکه پاسخگویی به انتظارات و جلب اعتماد عمومی مردم مهمترین رسالت مدیریت شهری محسوب میشود، گفت: شورا و شهرداری همدان باید با ایجاد تحول در ساختار مدیریت شهری و بهبود عملکرد خود، خواستههای مردمی را محقق سازند.
روانبخش افزود: مدیریت شهری باید بیش از هرچیز به بازگرداندن اعتماد مردم به نهاد شهرداری و تلاش برای جلب مشارکت و همراهی آنها برای حل مسائل پیش رو، تمرکز داشته باشد و از سوی دیگر حقوق شهروندی در نظام اداری را سرلوحه کار خود قرار دهد.
وی با بیان اینکه ضعف مدیریتی در اداره شهر و دلسوز نبودن برخی مدیران به عنوان یک چالش اساسی، دغدغه مردم است؛ عنوان کرد: مدیران باید به فکر رفع دغدغه مردم باشند، نه اینکه دغدغه خود را برطرف کنند.
رئیس کمیسیون حقوقی و شکایات مردمی شورای شهر همدان یادآور شد: مدیریت ضعیف در امور شهری بیشتر از مباحث دیگر، چالش اقتصادی و اجتماعی به وجود می آورد.
روانبخش با بیان اینکه باید شرایط را به روش عاقلانهای مدیریت کرد، گفت: در این بین انتخاب مناسب شهرداران مناطق برای مدیریت بهتر شهر همدان ضرورت دارد.
انتهای پیام/
نظر شما